Alltså vad ser jag inte :D

Serier:
House of cards
The 100
How I met your mother
Arrested Development
Sons of anarchy
24
Terranova
The killing
Dexter
How to get away with murder
Brooklyn nine-nine
Orange is the new black
Bloodline
Grace & frankie
Roswell
Glee
The Fall
Broadchurch
Derek
Life's too short
Dag
Modern family
Bron

Jag älskar netflix!

Alltså vad ser jag inte :D

Serier:
House of cards
The 100
How I met your mother
Arrested Development
Sons of anarchy
24
Terranova
The killing
Dexter
How to get away with murder
Brooklyn nine-nine
Orange is the new black
Bloodline
Grace & frankie
Roswell
Glee
The Fall
Broadchurch
Derek
Life's too short
Dag
Modern family
Bron

Jag älskar netflix!

Åh ja, The 100!! Och Bron!
Älskar också Netflix!

Homeland, Modern Family, Dexter, Vampire diaries (:o), Making a murderer med mera. Finns en hel del sevärda dokumentärer och filmer också :)
Vill man se mer rena TV-program och typ reality är utbudet lite större på Viaplay tycker jag.

Glee :) en tv-serie om en skola där de elever som är lite utanför samlas och skapar en glee-klubb (musik-kör-klubb), Man behöver inte gilla musik innan, för det börjar man göra när man tittar. Den är i det stora hela glad och uppåt, men innehåller både humor och sorg och leder till både skratt och gråt. Det finns många säsonger och en sak jag uppskattar är att det är en serie som verkligen har levt medan de skapat den. Folk förändras, blir äldre, går ut skolan. Det kommer nya karaktärer men många av de ursprungliga karaktärerna är ändå med hela vägen.

Jag har blivit besatt av The Flash nu i förra veckan, blir lätt lite för många avsnitt på kvällen :o

Annars kollar jag modern family, new girl, downton abbey och i stort sett alla kostymdraman jag kan hitta :love:

Netflix: Orange Is the New Black :love:

Annars är jag SÅ i valet och kvalet just nu. Jag följer serier och ser på film på både Netflix, HBO och Viaplay. Har delat konton med min bror men nu har han lämnat Sverige och vill således inte betala längre. Suck! Det blir väl bra att stå för alla själv ...

Jag älskar HBOs serier: Game of Thrones, Luck, The Newsroom, The Shannarah Cronickles, The Bastard Executioner, rekommenderar verkligen dessa. :love: (Gillar dock inte Girls...)

Netflix såg vi mest filmar på då vi hade det, tyckte inte serierna där var lika bra.

Bäst på Netflix just nu; Mr Selfridge. Ny säsong!

Peaky Blinders och Turn är också väldigt bra serier, nya säsonger är på gång i år. Längtar!

Vi hade gratismånad på HBO och Netflix samtidigt, behöll Netflix. Kan dock tycka utbudet av filmer är tråkigt och utbudet av dokumentärer uppdateras långsamt. Eller är jag dålig på att leta? Tycker de har jättebra dokumentärer men nu har jag inte hittat någon som verkar sevärd på länge.

Alltså shit vad bra Narcos är! Kan inte sluta titta. Det enda som smärtar är att min älskade Nascimento har gått från det här:

Tropa_de%20Elite_2.jpg

till det här:

narcos_main.jpg

Men jag älskar honom ändå!

Min pappa har prenumeration på både Netflix och HBO Nordic så jag använder hans konton :D. Vi kollar sällan samtidigt så hittills har det inte varit några problem. Har en förkärlek för HBO faktiskt och följer/har sett Game of Thrones, Girls, Band of Brothers, The Wire, True Detective (säsong 1 bara, är rädd att bli besviken på säsong 2), Six Feet Under, The Sopranos. På Netfix sträcksåg jag The White Queen, underbar TV-serie om man gillar historiska kvinnor.

Jag har inte sett Bron men överväger att börja göra det. BBC visade den svenska versionen av Bron i höstas och alla britter jag snackade med (bodde där då) var helt upp över öronen GALNA i Bron och Saga Norén. Kändes lite dumt att stå där som svensk och inte ha sett den faktiskt, haha.

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: snorp
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
624
Senast: tanten
·
Kultur Jag ser på denna serie och det finns fem säsonger på Netflix. I USA finns det 7 säsonger men jag kan inte någonstans hitta var jag kan...
Svar
0
· Visningar
541
Foder & Strö Min äldre häst har svårt att hålla hullet. Veterinären rekommenderade att jag skulle ge olja. Vad för olja ska jag ge för hullet...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka