Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter din tränares hund? Nyfiken som man är
Där håller jag med dig! Jag ser inget negativt i att hunden reagerar som Nero gjorde, han släppte det ju snabbt och gick fram och var nyfiken.
Vad anser du att just ragg indikerar på?
Jag tycker inte att något på filmerna var dåligt, han gjorde ett jättebra test
De finns lika många "resultat" på ett MH-test som de finns MH-testade hundar, reaktionerna ser så väldigt olika ut, och är olika önskvärt beroende på ras.
Precis min tanke, jag hade också önskat bättre resultat på vissa moment om det vore min hund och den var rätt igenom bruksavlad.
Nu är Nero "vänstervarvare" och ska jag vara ärlig trodde jag inte att det skulle gå så fint som det faktiskt gjorde!
Jag tycker inte att det är ett så märkvärdigt resultat bara för att vara en utställningshund, finns många liknande resultat som Neros (helt ok, men inget extremt åt nåt håll) bland utställningslinjer. Alla utställningsschäfrar är ju inte som Fiddeli.
Men ärligt Gabbi, jag tror inte för en sekund att du tror att alla hundar som viftar på svansen är glada. Eller???? Tror du det?
Precis min tanke, jag hade också önskat bättre resultat på vissa moment om det vore min hund och den var rätt igenom bruksavlad.
Nu är Nero "vänstervarvare" och ska jag vara ärlig trodde jag inte att det skulle gå så fint som det faktiskt gjorde!
Ingen verkar sett att han under flera moment flyr ur kopplets längd o.s.v. är det verkligen så fint o bra så man tycker han gjorde ett bra resultat. vart ligger all det hotet att han måste fly. Det är ju faktiskt enkla moment och sortera för en hund med lite innanför pannan.Bara för han är en "vänstervarvare gör ju inte detta till ett bra test.
Sen Det jag tycker är värst är att han försöker inte ens lösa problemen själv inte ens när Nikkis är framme hos dumpen utan måste kalla på han lika med spökena det tar det ju väldigt lång tid o släppa trots han ser att det är en människa under så är han osäker o håller koll på dom.
din hund är ju rakt igenom bruksavlad o den är ju inge speciellt märkvärdig den heller. den är ju faktiskt om vi ska vara ärliga kasserad för den inte dög på test. En sporthund som Nero är hon men inge mer. Man ser ju även på henne att hon viker ner sig. Så vad spelar det för roll om de är vänstervarvare eller bruksavlade när resultatet ser ungefär lika ut.
Enda som skiljer era åt är att drifterna är lite högre på jakt/kamp.
Avslöjar min okunnighet - VAD menas med "vänstervarvare"???????
Fast nu pratar du ju om L-testet? MH testet har hon ju klarat utan problem, annars hade hon inte kommit in genom min dörr
Sen att hon är oerhört vek är något jag själv är väldigt allergisk mot, vilket du redan vet. Det är ju knappast en hemlighet.