Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag missuppfattas, jag menade givetvis inte att du inte ska sitta på din häst, och jag tyckte också jag skrev att hästar som rör sig mkt _är_ svårare att sitta på. Men jag tror ändå att hästen är mer sittbar i vissa stadier av sin utbildning (eller ryttarens utbildning).
OK!
Jag är väl inte kompetent att sitta ner på min snart 16-åriga häst.
Den har aldrig varit ryggöm, men det kanske är tack vare all lättridning
Du är välkommen hit o rida till den.
Jag vet inte om jag missuppfattas, jag menade givetvis inte att du inte ska sitta på din häst, och jag tyckte också jag skrev att hästar som rör sig mkt _är_ svårare att sitta på. Men jag tror ändå att hästen är mer sittbar i vissa stadier av sin utbildning (eller ryttarens utbildning).
Jag har inga som helst problem o har aldrig haft det, att sitta på min stora häst med då riktigt stora rörelser, men den andra är mer som en gummiboll att sitta på.
Men visst handlar det om teknik. De riktigt skickliga har aldrig gnällt om detta. Tror heller inte att det brister i hur hästen arbetar, för då hade jag inte fått förfrågan om han var till salu.