Nedläggning av Idrottonlines hemsideverktyg

chiliconcarne

Trådstartare
Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner? Eller använder ni redan annat hemsideverktyg?
 
Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner? Eller använder ni redan annat hemsideverktyg?
Vi har skapat en egen sida på en plattform som heter Webnode
Men jag vet att SvRF har tagit fram ett förslag på en leverantör (fick mejl om det igår)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 343
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 381
Senast: Marita73
·
Fritid Mailade GHS och frågade om väskor och strikt väskförbud kommer råda. Gissar att det finns några här som var på SIHS eller annat...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
21 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp