Nattklubb i Malmö?

Trott

Trådstartare
Jag och en tjejkompis ska ut i Malmö ikväll å dansa och roa oss hade vi tänkt, men då ingen av oss kommer från Malmö, så har vi ingen aning om vart vi ska gå!
Någon som har ett bra tips? Jag är 25 och hon 22 så kan inte vara för hög åldersgräns.

Etage tycker jag är bäst! Ligger på stortorget. 25+ på lördagar. Är säkert inga problem för din kompis att komma in, jag och mina 20-åriga tjejkompisar brukar bli insläppta :)

Har fått flera tips om Etage, så vi kanske tar ett försök där då, trots åldern :) Tjejer brukar ju ha lättare att komma in även om dom är yngre :p

Jag och en tjejkompis ska ut i Malmö ikväll å dansa och roa oss hade vi tänkt, men då ingen av oss kommer från Malmö, så har vi ingen aning om vart vi ska gå!
Någon som har ett bra tips? Jag är 25 och hon 22 så kan inte vara för hög åldersgräns.

Etage, Slagthuset. KB eller Kulturbolagret på Möllan kan vara riktigt roligt ibland.

Vi tog oss till Slakthuset, men gick därifrån då det va sjukt lång kö, så det blev Etage :) Vi hade riktigt kul :)

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 213
Senast: Caoimhe
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 746
Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
546
Senast: Halfrek
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 003
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar