Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag rullade in på macken med 5 km kvar enligt digitala mätaren. Då var jag nervös!Reserven? Jag vill helst inte ha mindre än halva tanken även om jag inte ska köra jätte långt. Lyser lampan är det.. ångest Samtidigt laddar jag inte min mobil fören den är på 1% eller död, så vet inte hur hjärnan fungerar. Kör dock inte så ofta, och tankar desto mindre (delar bil haha)
Jag kör med säkerhet först och tankar helst långt innan jag hamnar på reserven. Min dotter vill max betala 40 € per tankning så hon tankar oftare.
Ska du ägna dig åt självbedrägeri ska du ju tanka upp till halv tank istället Bränsle väger, och ju lättare bil desto mindre drar den.Nu när bränslet är så dyrt ägnar jag mig åt självbedrägeri genom att tanka vid halv tank så det inte blir så dyrt
När jag har 15 mil kvar. Jag har fått lära mig att den riktiga bensinmätaren inte går att lita på efter fulltankad sår det minst 10 mil innan nålen rör sig..Jag kör med säkerhet först och tankar helst långt innan jag hamnar på reserven. Min dotter vill max betala 40 € per tankning så hon tankar oftare.
Så gör jag också.Brukar vilja tanka när jag hat ca 25% av tanken kvar, om jag inte ska köra långt eller köra häst, då tankar jag alltid innan.