När ska man berätta för familj/vänner/jobbet etc?

Sv: När ska man berätta för familj/vänner/jobbet etc?

Ingenstans står det att läsa att det är en normal biverkning att bli av med mensen när man äter p-piller. Minipiller står det med som en biverklning, men det står också att om mensen försvinner ska graviditet uteslutas efter två månader.... Nu var det ett tag sedan jag åt p-piller, men nog har jag i ganska klart minne att jag skulle rapportera alla biverkningar, inklusive förändringar av mensen, till min barnmorska...

Som sagt, jag tycker nog att man reagerar om mensen försvinner, jag blöder inte mycket, men jag skulle ha reagerat i alla fall.

Senast ändrad:
Sv: När ska man berätta för familj/vänner/jobbet etc?

Usch vad den här tråden har spårat ur :( Kan ni inte skaffa en egen tråd om ämnet om ni vill fortsätta diskussionen? Jag kollar ju den här tråden med förhoppning om svar på min fråga, men det står bara en massa annat här.. Inget vidare kul..

Så här är det ju i diskussioner överallt i samhället, du har ju som sagt fått en hel del svar, tycker inte att det är ett dugg konstigt då att diskussionen fortsätter åt ett annat håll...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 158
Senast: lizzie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 990
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar