underensten
Trådstartare
Jag är glad att jag skrev här först innan jag kontaktade henne. Jag ska som sagt inte göra det.Jag har varit på andra sidan av ditt dilemma. Min syster träffade den som var värst mot mig i skolan på en fest. Han sa något liknande som du. ”Oh. Jag var nog inte så snäll mot din syrra i skolan yada yada” Det var inte kul. Vill gärna inte bli påmind och jag kommer inte ens ihåg hur killen såg ut. Bryr mig inte ett jota om hur han lever idag eller huruvida han inser vad han höll på med/vill be om ursäkt. Nä. Lämna mig ifred bara.
Förresten. Jag hade också en ”kompis” eller två i skolan (som det såg ut utåt iaf). Det var totalt icke självvalt eftersom det var vi som ”blev över”…
Att ha skrivit den här tråden har såklart fått mig att tänka ännu mer på det under dagen. Vi tjejer höll nog mestadels ihop två och två. Och vi
Jag tror vi oftast var sex tjejer i klassen. Vi höll mest ihop två och två.Förresten. Jag hade också en ”kompis” eller två i skolan (som det såg ut utåt iaf). Det var totalt icke självvalt eftersom det var vi som ”blev över”…