Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att våga är att förlora fotfästet för en liten stund,att INTE våga är att förlora en bit av sig själv...
Gud så fint! Tre månader kan man greja om man verkligen vill, och ordnar det sig inte så har man i alla fall försökt.
Jättekul för er verkligen!
Ååååh vad fint ändå! Att han blev opepp på jobbet alltså! Njut som fan och så får ni ta sommaren som den kommer helt enkelt.
Just nu sitter jag i åh-vad-distansförhållande-suger-båten men det är för att jag för tillfället saknar ihjäl mig. Men man får tänka att det är SÅ värt det när man väl kan vara tillsammans igen. Och ni kommer ju inte ha ett distansförhållande kom jag på, bara en distanssommar
Sthlm-GBG tar tre timmar med snabbtåget och fyra timmar med InterCity. Sen kostar det såklart, men bokar du resor i juli redan nu så kommer du undan ganska billigt (196 kr. i andra klass, avgång Sthlm C, 12/7 kl. 18:14).Igår fick jag veta att han blivit befordrad & ska jobba i Gbg hela sommaren, vi har svårt att hitta tid att ses redan nu så det känns väldigt svårt att hinna ses något i sommar... Typiskt! ... Vet inte hur han känner men eftersom det är så pass nytt & "hemligt" känns det nästan menlöst att fortsätta försöka hinna träffas om vi snart skiljs åt och kanske inte ses förrän till hösten. Samtidigt känns det så otroligt typiskt när jag träffar någon jag verkligen faller för på alla plan.
Men guuuud så fint! Och ja, det är klart att det ser ljust ut, vilken lättnadEller hur! Han är så fin at jag knappt kan förstå det
Usch ja, jag lider verkligen med dig! När får ni träffas nästa gång? Men ja, jag försöker påminna mig själv om att tack vare att han inte flyttar 30 mil bort efter sommaren så ser ju framtiden så mycket ljusare ut just nu! En sommar, sen kan vi umgås så mycket att vi blir trötta på varandra