Islandshästryttare
Trådstartare
Vi finns här
Tack det värmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi finns här
Hur går det för dig? Bättre nu? Eller i alla fall uthärdigt
Fy vad tufft du har det, du behövde verkligen inte fler motgångar Stor kramFler motgångar orkar inte förklara allt här nu men jag orkar verkligen inte
önskar att man kunde göra något!Djävla skitliv jag orkar inte med detta längre jag kan knappt röra mig på grund av diskbråcket minsta förflyttning gör ont och resten av livet känns kaos.
Ring, så här kan du ju inte ha det. Ju mindre djupsömn du får desto mer känner du av värken, din kropp får aldrig vila ordentligt och det påverkar hela dig.Hemsk natt fick sova 3,5 timme iallafall. Överväger att ringa 1177 om det inte blir bättre för jag har ont precis hela tiden och det är inte hållbart.
Ring, så här kan du ju inte ha det. Ju mindre djupsömn du får desto mer känner du av värken, din kropp får aldrig vila ordentligt och det påverkar hela dig.
Ring och förklara att du håller på bryta ihop och att du svimmar av lyrican.Jag bara funderar på om jag kan få någon hjälp alls jag hade ju i princip kunnat medicinera bort detta har ju lyrica hemma. Men jag svimmar av den så var ju inte så kul att göra.
Om du har så ont kanske du behöver vara inlagd?Jag bara funderar på om jag kan få någon hjälp alls jag hade ju i princip kunnat medicinera bort detta har ju lyrica hemma. Men jag svimmar av den så var ju inte så kul att göra.
Nej det kan jag tyvärr inte göra som du skriver. Men generellt så är nervsmärta vid diskbråck ofta längre ner än knät (vilket du ju hade för några dagar sen) men håller det sig ovan knät är det oftast så kallad refererad smärta, så håller det sig i höft/ryggområdet och dessutom dämpas av smärtlindring så låter det bra! Det är ju inte bara nervsmärta utan hela systemet påverkas ju, muskler, leder, ligament och psyket tar också stryk av skadan och värken och att man inte kan röra sig som vanligt. Hade man tex gipsat ett finger helt stelt i 4-5 dagar hade det gjort jätteont att röra på det utan att ens ha en skada, och det är ju nästan vad som händer med en stor del av kroppen när man drabbas som du har gjort. Men vad skönt att du verkar fått udden av en del av smärtan.@vemsomhelst123 jag förstod att du jobbat en del med patienter med diskbråck. Om citodon tar smärtan i höften till viss del kan det tyda på något mer än bara nervsmärta? Förstår att du inte kan uttala dig om mig specifikt men enligt din erfarenhet?