När kommer utst.-PM?

K

Kimz0r

Jag ska på utställning på söndag, en inofficiell. Idag är det tisdag, och det syns fortfarande inte till något brevledes PM/nummerlapp.

Tidigare utställningar har PM kommit tätt inpå, men ändå minst en vecka i förväg.

Dags att bli nojjig? (som jag alltid blir och tror att jag försvunnit bland alla andra deltagare och därför inte kommer att få någon information alls, information som dessutom är viktig för att jag ska kunna planera utställningsdagen.)

Sv: När kommer utst.-PM?

Jag hade tänkt göra det om något sagt att "mjooo, det börjar bli lite trångt med tid, PM brukar komma senast X dagar före". Så jag inte ringer och hurtbulligt frågar efter PM och får höra "men neeej, det skickar vi ut idag, så det får du i morgon!"

;)

Men givetvis har du rätt.

Pm bör komma minst en vecka innan utställning, så det är absolut väldigt sent att inte ha fått något nu om utställningen är till helgen ;)

Nu har jag ringt och varit hurtbullig, och jag var ju inte helt fel ute. PM skickades ut igår, så jag borde ha fått det idag, vilket jag inte har. I bästa fall kommer det i morgon. Jag vet iaf. nu vilket nummer jag har och vilken ring jag ska vara i.

Har också fått en del PM sent. Både på inofficiella och officiella utställningar. Lycka till på utställningen :)

Det kom faktiskt idag. Sent på eftermiddagen, efter att jag ringt. Förmodligen hade brevbäraren lagt det i fel låda.

Tack. :)

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 993
  • Låst
Tjatter Denna ulvlek presenteras i samarbete med allas vår @Paddington :love: Lejonkungen firar påsk! Det börjar närma sig påsk i Lejonriket...
25 26 27
Svar
530
· Visningar
21 927
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 494
Senast: Niyama
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 606
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar