Den olidliga kärlekssagan med bonden fick ett abrupt slut när han satte upp henne på diskbänken och torrjuckade
Du har sannerligen ett minne för detaljer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den olidliga kärlekssagan med bonden fick ett abrupt slut när han satte upp henne på diskbänken och torrjuckade
Ja, just de väsentligaste detaljerna fastnarDu har sannerligen ett minne för detaljer!
Svea ich Tulip var med från början. Minns att Tulip var den första som jag chattade medJag hittade Buke på Stallet-tiden, men då läste jag bara storögt och minns bara en användare - @Tulip . Sedan skapade jag ett första nick så snart Buke fanns, om jag minns rätt.
Vilka gamla grejer man kommer ihåg. För ett tag sedan ägnade jag ett par dagar åt att grubbla över vem som hade en häst som kallades Besten. Det var Immer.Svea ich Tulip var med från början. Minns att Tulip var den första som jag chattade med
FilofaxSå många minnen som väcktes nu
Kärlekssagan med bonden (nicket hade lilleskutt som bild)följde den slaviskt !!!
Sen var det någon kille som skrev om sin fest med sig själv, shit vad dålig jag är på att komma ihåg nick
Har varit på buketräffar och ridit, träffat många IRL.
Åh måste leta gamla trådar !!!!!
Ja henne minns jag! Hon hade fina kallblod.Vilka gamla grejer man kommer ihåg. För ett tag sedan ägnade jag ett par dagar åt att grubbla över vem som hade en häst som kallades Besten. Det var Immer.
Ja precis!Ja henne minns jag! Hon hade fina kallblod.
Fanns det nån som hette så? Det minns inte jag.Filofax
Dreamer hade väl en fågel som flaxade med vingarna?Jag hade ett annat nick innan det med katten. Det med katten minns jag men inte det andra
Ja det var ju hennes kärlekshistoria som t.om. folk på någon större islandshäst tävling i Danmark följde på läktaren. Tror att Silverkedjan skrev om det.Fanns det nån som hette så? Det minns inte jag.
Har för migFanns det nån som hette så? Det minns inte jag.
Menar du hon med bonden? Nej hennes nick började på G (vill inte skriva ut det)Ja det var ju hennes kärlekshistoria som t.om. folk på någon större islandshäst tävling i Danmark följde på läktaren. Tror att Silverkedjan skrev om det.
Och var är Silverkedjan nuförtiden? Fast nu går jag OT, va mycket folk som man lärt "känna" här med åren.Ja det var ju hennes kärlekshistoria som t.om. folk på någon större islandshäst tävling i Danmark följde på läktaren. Tror att Silverkedjan skrev om det.
Aha, då fattar jag! Det visste jag inte.Har för m
igen att Filofax var det riktiga nicket och kärlekshistorian skrevs under annat nick.
Nej. Filofax raggade på en jobbarkompis.Menar du hon med bonden? Nej hennes nick började på G (vill inte skriva ut det)
Nja, detta brister lite i hur det egentligen varSurfade på Altavista efter "hästar" 1995 och hamnade på stallet.com. Hade ett annat nick i början men jag har haft detta nick bra länge.
Att alla "gamlingar" är reggade 2001 beror på att det var en jättekrasch på forumet då och mycket gammalt raderades så alla fick regga om sig då. Det var någon hacker som hittade någon säkerhetslucka.
Det är nog samma person! Bondetjejen började ragga på kollegan när det sket sig med bonden. Hon beskrev hur de satt och höll varann i handen på sängkanten och stirrade på g-testet. Fast det förhållandet sprack.Nej. Filofax raggade på en jobbarkompis.
Tack för rättelser. Minnet är lite skralt på en gammal tantNja, detta brister lite i hur det egentligen var
Sidan startades 1996 och låg då på en adress hos internetleverantören wineasy.
Sommaren 1997 skaffade jag och bytte till domänen stallet.com
Det som hände 2001 var att jag sålde stallet.com till ett företag i Göteborg (fick betalt i aktier), tanken var att jag skulle fortsätta att sköta om det hela som anställd hos dem.
Det jag fick ut av det hela var tre månadslöner, varav de betalade de sociala avgifterna för två (jag fick själv betala den tredje). Sedan var deras pengar slut. Jag åkte även på att betala en hel del annat som jag aldrig fick någon ersättning för. Eftersom företaget gick i konkurs var självklart aktierna värdelösa.
Vad som hände sedan var att jag började om från början med det nya namnet Bukefalos och ett helt nytt forumsystem.
Här finns lite datum på när olika saker hände i på sidorna de 20 första åren:
https://www.bukefalos.se/threads/bukefaloshistorik-under-20-ar.1404395/