Jag minns ditt gamla nick!Jag var med på stallet.com typ från 1996-1997 under annat nick som jag inte minns. Det gick låååååångsamt med dåtidens skrala uppkoppling.
(Mitt minne igen )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns ditt gamla nick!Jag var med på stallet.com typ från 1996-1997 under annat nick som jag inte minns. Det gick låååååångsamt med dåtidens skrala uppkoppling.
Den olidliga kärlekssagan med bonden fick ett abrupt slut när han satte upp henne på diskbänken och torrjuckadeSå många minnen som väcktes nu
Kärlekssagan med bonden (nicket hade lilleskutt som bild)följde den slaviskt !!!
Sen var det någon kille som skrev om sin fest med sig själv, shit vad dålig jag är på att komma ihåg nick
Har varit på buketräffar och ridit, träffat många IRL.
Åh måste leta gamla trådar !!!!!
Jag var med på stallet.com typ från 1996-1997 under annat nick som jag inte minns. Det gick låååååångsamt med dåtidens skrala uppkoppling.
jag minns också!Jag minns ditt gamla nick!
(Mitt minne igen )
Jamen precis! Det vore bra att komma ihåg om jag köpte toapapper senast jag handlade men ...jag minns också!
Frågan är varför man lägger vissa saker på minnet medan annat bara lossnar...
HAHA ! Det kommer jag inte ihåg ..........Den olidliga kärlekssagan med bonden fick ett abrupt slut när han satte upp henne på diskbänken och torrjuckade
jag minns också!
Frågan är varför man lägger vissa saker på minnet medan annat bara lossnar...
Jamen precis! Det vore bra att komma ihåg om jag köpte toapapper senast jag handlade men ...
Och så hade hon en animerad avatar, en grå katt som gick framåt.
Det var helt galet. Hon hade ÄNTLIGEN lyckats bjuda in bonden till middag och hade planerat i detalj hur romantiskt det skulle vara. Och så satte han upp henne på diskbänkenHAHA ! Det kommer jag inte ihåg ..........
Äsch då, ännu tidigare! Det minns jag inteJag hade ett annat nick innan det med katten. Det med katten minns jag men inte det andra
Äsch då, ännu tidigare! Det minns jag inte
Fio reggade jag när det blev bukefalos men jag blev livstidsbannad men sen blev forumet hackat 06 måste det ha varit så då kunde jag ta tillbaka nicket fio.
Jag hittade hit kring 2002/2003 när jag skulle sälja min häst och letade sidor att lägga ut annonsen på. I början, kanske det första eller andra året var jag en ytterst sporadisk användare och hade då ett annat användarnamn. Jag skrev mest på hästforumen men förfasades mest. Som skolad på Strömsholm så hade jag ingen aning om vad akademisk ridning var och hamnade av en slump i en diskussion där skolor diskuterades. Jag tyckte mest att jag såg framtunga hästar med förböjd hals, vilket jag inte kunde låta bli att kommentera. Det var delvis självbevarelsedrift som gjorde att jag bytte nick när jag ville vara mer aktiv.