Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Före 99. Runt 1998 tror jag. Kanske 1997. Jag bytte nick när någon lade ut mitt riktiga namn. Sjukt taskigt och moderatorn ville inte ta bort mitt namn från inlägget. Det var också dåligt tycker jag.Blev lite inspirerad av tråden Buke CV, När hittade du hit ?
Såg att jag reggade mig 2001 , shit vad fort tiden går !!!!!! Hur många är kvar sen dess känner igen vissa men ni kanske har bytt nick ??
2 januari 2004 enligt min profilBlev lite inspirerad av tråden Buke CV, När hittade du hit ?
Såg att jag reggade mig 2001 , shit vad fort tiden går !!!!!! Hur många är kvar sen dess känner igen vissa men ni kanske har bytt nick ??
1998
Mer aktivt sedan 1999 då det hände att vi skrev ut trådar på papper för att kunna diskutera dem i stallet (dvs IRL-stallet)
2004 står det i profilen, mrn fanns här redan på stallet.com tiden. Dock med annat nick, och var en doldis.
Nu är jag periodare, kommer hit och skriver/läser någon månad, och sen glömmer jag bort buke ett år eller så
Tror inte här är så jättemånga som vet vem jag är längre pga det...