Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du vet inget om hur kunnig varken jag eller hon e så yttra dig inte om de... du känner inte mig och vet inte vad jag kan eller inte kan...escodobe skrev:Hästägaren är säkert lika okunnig som du
men du KAN rida stora hästar om du vill!! de va de som va poängen med de jag skrev... jag har aldrig sagt att jag kan rida hennes b-ponny på lektion för de vet jag att jag inte kan... men att rida ut nån gång om året dör han inte av... han får varken ont i ryggen eller nån annanstans, och han blir inte ett dugg tröttare än om hon skulle ha ridit... om han nu skulle få ont av att ha mig på ryggen.. skulle han inte protestera då??? hmm... när du inte känner hästen ska du inte yttra dig om nått du inte har med att göra... och om de nu e så att jag inte ska rida ponnies för jag e självisk.. varför e de då okej att jag rider islandshäst??? många som e långa då... kan du svara på de e du snäll...Jag säger väl motsatsen - jag rider inte gärna stora breda hästar, jag har inte en möjlighet att påverka dem rätt när mina ben knappt når nedanför sadlen - alltså rider jag inte för stora hästar, och inte rider jag grannens jättesöta shettis ävenom jag skulle få..