@Nyponblomman Jag reagerar mest på att han verkar så oerhört arg, liksom helt fylld med ilska. Jag tycker att det är oroande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog mest att han är så frustrerad över att han känner att han inte har kontroll någonstanns just nu. Han har inte kontroll över hemmet, bankens beslut, mig och det här och så säger hans pappa en sak (hans pappa är en idiot och inte bara enligt mig) och dom som säger tvärt om tror han står på min sida fastän dom aldrig ens valt sida. Jag tror han egentligen bara är så jävla förvirrad, deprimerad,frustrerad och känner att han tappat kontrollen på allt.@Nyponblomman Jag reagerar mest på att han verkar så oerhört arg, liksom helt fylld med ilska. Jag tycker att det är oroande.
Det är nog mest att han är så frustrerad över att han känner att han inte har kontroll någonstanns just nu. Han har inte kontroll över hemmet, bankens beslut, mig och det här och så säger hans pappa en sak (hans pappa är en idiot och inte bara enligt mig) och dom som säger tvärt om tror han står på min sida fastän dom aldrig ens valt sida. Jag tror han egentligen bara är så jävla förvirrad, deprimerad,frustrerad och känner att han tappat kontrollen på allt.
Jag förstår att du mår väldigt dåligt just och att du gärna vill ha barn, men förutsättningarna är ju inte de bästa så jag förstår även tankarna på abort. Så här tidigt finns ju möjligheten till medicinsk abort och då behöver du inte sövas. Prata med din kurator, när du mår så här dåligt så håller jag med de andra att en abort kan vara lämpligt. Jag är rädd att du kommer må väldigt mycket sämre under en graviditet då hormoner, illamående mm spökar och har du dessutom ditt ex som bråkar med dig så gör det inte saken lättare. En graviditet kan vara väldigt jobbig även för den som lever i ett lyckligt förhållande och du måste tänka på dig själv först och främst.Jag har gjort en abort en gång. Den var inget trevligt milt sagt och jag är totalt livrädd för att göra en till. Jag är också narkosräddoch känner därför att det inte är något alternativ. Jag vill dessutom väldigt gärna ha barn men jag hade inte tänkt mig det hela så här.
Så jag vet inte. Just den delen känns som limbo och det känns mer självklart att behålla....
Frikort och frikort.Det måhända. Fast oavsett hur frustrerad, maktlös, ledsen, etc. man är så har man inte frikort att bete sig hur som helst, tycker jag.
Jo, det ska man visst. Jag säger inte att TS ska göra det, om den här mannen, men givetvis ska man inte år ut och år in gå och hoppas på människor som konstant bevisar exakt hur jävliga, odugliga eller ruttna de är.Man skla aldrig tappa hoppet om folk.
Jo, det ska man visst. Jag säger inte att TS ska göra det, om den här mannen, men givetvis ska man inte år ut och år in gå och hoppas på människor som konstant bevisar exakt hur jävliga, odugliga eller ruttna de är.
Ah okej. Skulle jag bryta med en människa betyder det för mig att jag tappat hoppet om en bra relation (eller vad det nu rör). Så det är väl olika för olika människor helt enkelt.Fast det är ju inte frågan. Jag behöver inte tappa hoppet om människor, men jag kan välja att bryta med dem för jag orkar inte vänta på att det kanske möjligen ska ske en förändring.
Ah okej. Skulle jag bryta med en människa betyder det för mig att jag tappat hoppet om en bra relation (eller vad det nu rör). Så det är väl olika för olika människor helt enkelt.
Fast nu tolkar du mig fel.Jo, det ska man visst. Jag säger inte att TS ska göra det, om den här mannen, men givetvis ska man inte år ut och år in gå och hoppas på människor som konstant bevisar exakt hur jävliga, odugliga eller ruttna de är.
Hade jag blivit gravid och pappan var en man som betedde sig som TS (ex?) partner, och velat behålla barnet, hade jag haft noll och inga förväntningar på mannen. Jag hade varit inställd på att få ro runt det hela själv, kanske brottas en del med mannen och hans besvärliga släkt och om det kändes OK: då hade jag behållt. Jag hade aldrig någonsin behållit ett barn och hoppats på att mannen ska bli en superpappa när barnet blir äldre, baserat på inget annat än blint hopp om människors godhet. Särskilt inte när det finns så fruktansvärt många odugliga pappor därute.
Oj vad du skriker.Man ska agera utifrån given situation i nuet!!!
Ser du vad som står där då?Oj vad du skriker.
Är han enda barnet?han behagar höra av sig när han känner för det
Han är enda barnet och har nog inte helt frigjort sig tyvärr.Är han enda barnet?
Eller har han syskon?
Jag får tankar om ett endabarn som inte har frigjort sig från föräldrarna.
Och att det kommer nu vilket ger en massa turbulens kring honom.