namn på rottweilar

Sv: namn på rottweilar

Vår förra hund (rottweiler) döpte vi till Balder och svärföräldrarna har en rottweilerhane som heter Eddie.
Har även träffat på en som hette Dollar.

Tack allihoppa för alla namnförslag! ja är inne på Eddie, zeke, zero, banjo eller Gismo! har inte bestämt hane en mer än att ja vill ha en rottis hane!

Buzz el Ikaros -de heter en av mina hundar siberian känner en hund som också heter de som är en rottis.
Mina föräldrar hade ne rottis när jag var liten som hete Bismark väldigt fint.

Mando är coolt eller aport (hade en schäfer som hete like kul namn så där)
Fox
hampus
Duque
Marco
Ape (min kompis har en hund som kallas ape men heter faktiskt Apelsin :angel: lite uda så där kanske)

kl

Läste i tidningen förra veckan om en rottis som hette Musse, jag tyckte nästan synd om jycken :)
Ungefär som att kalla en dvärghund för Boss eller Hero.
Whisky vet jag en hund som heter, kanske kan vara något?

Är det nån som har nå förslag man kan ha på en Rottweilar hane?
Sitter och funderar och funderar!

Min mor döpte sin rottis till Alfons, haha : ) Jag tyckte att Rocky vore roligare eftersom hans pappa heter Rambo, men nej, det blev en Alfons. Vet även en hund som hette Vovven. Sky is the limit : )

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 001
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike... 2
Svar
22
· Visningar
1 758
Senast: Sel
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 089
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden