Namn hjälp?

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Mimmi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 814

Mimmi

Trådstartare
Hej jag skulle vilja ha lite förslag på smeknamn på min nya häst.
Den heter Eternal Playboy och kallas för Boyen. Men vill ha nåt mer/annat.
Det är en isabellfärgad Quartervalack.

Har ganska slut på ideér just nu, så alla förslag är välkomna :p

Jag skulle nog ha kallat honom Playan (med svenskt A, inte engelskt så det typ uttalas Plajjan) :p

Känn för lite vad som känns rätt. Jag kallar mina hästar allt möjligt. T.ex. den ena heter Elma Vip så det blir Elma - Elmander - Elmandersson - Elmuss - Elmussen - Elmuff (gärna med spansk brytning) etc. Kom på mig själv med att ropa "Muttan" åt henne (Elmutt - Muttan) och då tänkte jag att jag nog gått lite för långt O_o (tur att jag inte har några nära grannar...)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 569
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 355
Senast: Sel
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 067
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 306
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10