Någon som tränat för....

S

shallowxx

Daniel Svensson???

ska börja träna för honom varannan vecka och jag börjar bli lite nervös... eller inte så lite...

vill gärna veta både positiva och negativa saker

Sv: Någon som tränat för....

jag känner en del människor som tränar för honom och de är jättenöjda. tyvärr tränar jag själv på de tider han har hoppträning på min klubb så jag har aldrig haft tillfälle å titta på nån träning med honom... har hört att han har jättebra övningar osv

Hej!

Har hört att han är bra. Jag vill också träna för honom var tränar du eller ska du träna??

Häls Milley :)

jag är såååååå nöjd!!!!
han var superbra och jag fattar inte vad jag var nervös för...

jag tränar på Kalvsviks ryttarcenter, Haninge onsdagar varannan vecka.

ja, han hade skitbra övningar och sa verkligen till på de saker som man behövde höra. min häst har nog aldrig hoppat så bra... :banana: :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 770
Senast: Maniac123
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 306
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 441
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar