någon som ska till falsterbo på söndag?

T

tirnanog

Är det ngn som vet om reiningen går på dressyr banan eller hoppbanan? Kanske dum fråga, men jag är inte säker. Vill gärna veta så snart som möjligt o det går ej o ringa idag....

Som sagt Reiningen går på Dressyrbanan. :D Vad kul att du skall ner, förhoppningsvis skall man kunna se det bästa Sverige har att erbjuda i reingingväg där. :d
Större delarna av Reining landslaget kommer att vara på plats. :bow:
Jag har pecis kommit från Okna Ranch via High Chaparall ner till datorn hemma på skrivbordet. En mycket händelserik helg vill jag lova. :D

Okna bjöd på högklassig Reining, förevisad och förklarad av Fredrik Thomsson. Och High Chaparall bjöd på cowboys och trappers i parti och minut.

Och ja, jag skall till Falsterbo både lördag och söndag. :p

Monke :)

ok, tack för svaren.

blir ståplats för min del. Men vill gärna åka ner så det får jag stå ut med =) Hade inte planerat att åka ner egentligen!

inte vad jag sett. jag har bara kollat på falsterbohorseshow.se

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Red_Chili
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 005
Senast: ildiko
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 315
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt