Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

*kl*

Väcker denna tråden lite då jag funderar på att anmäla mig till VT2010. :D Men jag velar lite. Ni som läste i våras, hur många tillfällen var obligatoriska träffar i Uppsala? :confused:

Nån annan kanske som tänkt anmäla sig? Kanske redan anmält sig?

Som jag minns det så snabbt så var nästan alla träffar obilgatoriska, men i mina ögon var de värda varenda minut där. Typ.
Jag är jättenöjd med kursen. Kan ju hända att de gjort ändringar till nästa gång.

Som jag minns det så snabbt så var nästan alla träffar obilgatoriska, men i mina ögon var de värda varenda minut där. Typ.
Jag är jättenöjd med kursen. Kan ju hända att de gjort ändringar till nästa gång.

Jo, men jag tänkte mer på antalet träffar. ;)
Kul att du tyckte att de var värt det iaf och att du var nöjd med kursen! :laugh:

Jag var oxå nyfiken på antalet träffar så jag mailade i morse och har redan fått svar!

Nyfiken:angel:

3 dagar kommer att vara obligatoriska men datumen är inte klara än.

Jag har sökt den. Men placerat den som nr 4 av de 6 olika kurser jag sökt, så kommer jag in på någon högre prioritet så ryker den all världens väg.

Jag vill läsa den för mitt höga nöjes skull och inte för arbetslivet i första hand. Så jag har sökt en del arbetsrättsliga samt rehabiliteringsinriktade kurser som jag verkligen behöver bättre jobbmässigt... Lika roliga? Njaä

Gira

Jag var oxå nyfiken på antalet träffar så jag mailade i morse och har redan fått svar!

Nyfiken:angel:

3 dagar kommer att vara obligatoriska men datumen är inte klara än.

:idea: Smart! :D

Då var det ju överkomligt, inte lika svårt att ta ledigt från jobbet. :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 999
Senast: Görel
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
5 463
Senast: doppler
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 695
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025