Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

TACK!!!!! Hittade gröna saken, nu har jag en box!!!!!!! :bow: :bow:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

boxen gör du inget med!
har du alla 18 sakerna?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ja! Men antingen säger den att jag har onödiga saker i hyllan eller också "something's missing"...
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

F*n vad korkad man är! :crazy: Jag hade redan listat ut vilka nummer som motsvarade vilken lapp, men fattade inte att jag skulle klistra upp dem på den utvikta tärningen... :o
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Och ölen blir ju varm hela tiden... *grr*
Jag har ram+foto med mannen (tog kvinnan också, men det gick inte), cd-fodral+skiva i, tänder rökelsen med tändaren och plingar i skålen..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Det här är värdelöst.. nu har jag gjort så långt att jag vill avsluta innan jag går och lägger mig.. *suck suck*
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Kall öl, CD-skivan och fodralet, tänd rökelsen och plinga på skålen....! ;)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag Är Ute Ur Rummet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Kom precis på det!! Helt otroligt!! Äntligen kan jag sova.. Sådana här trådar är farliga.. man kan ju inte ge sig heller.. det är så frustrerande när man inte kommer på det!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag missar ju travet på TV pga det här dumma rummet.. ;)
(och min envishet.. hehe.. :devil: )
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Nu har jag klarat alla tre rummen, mycket nöjd!!

Så nu ska jag ge mig på att skriva pm ;) innan jag lägger mig!!!

Kramisar
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Vad ska man hitta på nu då?? Det var ju nästan lite frustrerande att vara klar med alla tre rummen.. *fnissar* :devil: :angel: :rofl:
Men jag orkar nog inte gå in på den andra sidan som det tipsades om. Minns inte ens vad den hette.. den med fler tankenötter.. hihi.. Det blir nog för mkt för mig för idag.. ;)

Tack till alla för hjälpen!! Utan er hade jag inte orkat.. Fattar inte hur ni lyckades lösa det UTAN hjälp. *impad* :)

Kram på er!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Nu har någon fått pm i lådan ;)

Tack för hjälpen! Och jag håller med dig, jag ger mig inte in på det där med tankenötter... Då blir jag sittande här hela natten, o det har jag inte lust med... :D
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Du kanske har gjort klart den gröna väggen? Om inte så kan jag berätta att alla utom 4 knappar måste vara gröna för att det ska funka. Börja på ena sidan och arbeta dig bortåt kolumn för kolumn.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Tack!
jo då jag klarade ut den tillslut.. :crazy:
Men jag började nedifrån, tog första raden först, sedan andra osv..
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp