Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
e du klar med hela? Jag har klarat gröna väggen och har passerkortet, en skruvmejsel, en tång och en glödlampa, är i källaren med alla laseravspärrningar... vet ej vad jag ska göra nu...
Jag är på nivå 13..
Du har en maskin i ett av rummen va?
den ska du få på och avaktivera lasern, så att du ka komma till nästa
rum..
Har du fått en kod??
I ett annat rum där ska du använda glödlampan, för att få lyse i en lampa.. jag minns inte exakt hur det ser ut där du är..
Förklara hur det ser ut
Just det!
Den ska du ha vid ett senare tillfälle, skriv upp den!
Har du en slags maskin där någon stans??
Har för mig att du ska öppna den med skruvmejseln
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.