Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jihooo! Nu är jag färdig med hela alltet! :)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ok. Tack för tipset, nu har jag 18 föremål men fattar ändå inte hur jag ska kunna få ihop en box? Får skylla på att jag är nerdrogad med nobligan för tillfället... :angel:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

åååå, vad skönt!!
själv har jag fastnat vid väggen som man ska göra grön, man klickar på olika ställen..
jag är för trött för att se sambandet, hur ska jag klicka rätt??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Alltså det här är sanslöst. Jag hittar absolut inte kinesisk lapp nummer 4 i Virdian Room. Jag blir tokig!! Fick tips om lampan tidigare i tråden, men det händer ju ingenting där. Har alla andra saker.. Någon som vet??? :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Beroende på var du står i rummet och klickar på lampan, så kan du se en lapp i överkant den bruna listen på väggen bakom själva lampan. Kan det vara den lappen du söker?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Oj, nu råkade jag hitta den i lampan i alla fall. Men det tog en evig tid. Har hållt på med den där lampan i en kvart nu. Fråga mig inte hur jag fick loss lappen. Har ingen aning hur jag gjorde för att få rätt vinkel på lampan. Andra gången jag testar detta nu och höll på att bli tokig med papperskorgen med. Men jag upptäckte att det gick om man först gick igenom alla "about items". Då lyfte den på en gång. :)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Det var samma här då... men klicka på lampan ur alla vinklar, ge dig inte... jag satt med sista lappen i en haltimme innan jag fick tag på den....
Men nu undrar jag bara hur f*n jag ska få ihop en box utav dem??? Jag har satt eld på pappret o allt, fått fram vad det står, men fattar inte hur jag ska använda korten för att få fram en box???????????
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Mia_R skrev:
Beroende på var du står i rummet och klickar på lampan, så kan du se en lapp i överkant den bruna listen på väggen bakom själva lampan. Kan det vara den lappen du söker?

Just det! :) Det var det jag råkade upptäcka. :)
Nu kommer nästa problem. Hur vet man vilken ordning de kinesiska lapparna ska sitta på på den gröna saken...??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

sagani skrev:
Det var samma här då... men klicka på lampan ur alla vinklar, ge dig inte... jag satt med sista lappen i en haltimme innan jag fick tag på den....
Men nu undrar jag bara hur f*n jag ska få ihop en box utav dem??? Jag har satt eld på pappret o allt, fått fram vad det står, men fattar inte hur jag ska använda korten för att få fram en box???????????

Samma här.. fattar nada av den där brunna lappen. Den är ju inte ens lik den gröna prylen.. :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag har öppnat med.burk o hittat lapp o allt... men jag fattar ändå inte hur jag ska göra för att få ihop en kub????????? *korkad*
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Det är bara jag som är helkorkad på detta stället märker jag............. :(
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

På den lappen som du eldade upp håret på står det vilken ordning tecknena är. Titta på lappen i medicinburken. Använd de tecken som är i samma ordning som på den bruna lappen. Sen gäller det att känna igen dem.. För det är samma tecken som på varje lapp du har. Sätt de sedan på den gröna grejen i den ordningen de var på lappen i medicinburken. Svårt att förklara..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ja allt det fattade jag, men vadå för grön grej??????????
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Den gröna saken som du klistrar upp de kinesiska tecknen på. Ah! Har du gjort klart med filten? Klicka på den och sedan About Item och sedan klickar du två gånger på den..
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp