Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag är fortfarande på level 12. *suckar*

Har du klarat kassaskåpet nu? Tror att jag bara tröck på mitten av kassaskåpet så öppnade det sig.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

fin skrev:
Jag är fortfarande på level 12. *suckar*

Har du klarat kassaskåpet nu? Tror att jag bara tröck på mitten av kassaskåpet så öppnade det sig.

Nä, ja e jättefast på kassaskåpet *suckar med ett flin i* hehe... jobbigt.. :smirk:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag gick tillbaka till kassaskåpet och kollade förut men det var redan öppnat hos mig så jag kunde inte göra om.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

kan ma nstänga ner d å åka till stallet eller får man börja om från början då?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

om du sitter vid samma dator senare så kan du starta upp spelet och ladda den level du var på sist. Du väljer när du startar spelet typ "continue" eller nåt.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ok! Tack... men man vill juh inte ge sig...!!!
Blä för sånna här *måste-spela-spel*!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Alla ni som sliter ert hår framför MOTAS, ni har väl sett att det finns en chat kopplad till spelet. Där kan ni få hintar av medspelare som sitter och klurar precis som ni!

Jag hade mycket hjälp av dem minns jag, fördelen med att använda den istället för detta eminenta forum är att man inte behöver byta fönster och ladda om hela tiden, ni ser direkt om det sägs nått!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

hej.. är på "likrummet" den där lampan,jämt jag trycker så åker bilden antingen upp eller ned,ovasett vart jag trycker!visst ligger en av kines bilderna där??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Men hur får man fram nån kod från skelettet? Jag rycker och drar i den där :devil: filten men den bara åker på och av hela tiden utan att visa något mer. Den sitter fast! :mad:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ska man dra när h*n har filten överbredd eller när den är nere vid fotknölarna? :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

vid fötterna klickar du,vad för saker ska upp på hyllan då? hur får man det till en box av kines teckena???
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

hehe,jag har nu cd fodralet,fixat boxen..rökelse,kyld öl,vad mer fattas??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ok nu har jag ramen med foto på honom oxå..nån somkan hjälpa mig med det sista???
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Har du fått saker av/runt skelletet?
jag tror att du måste ha två saker där innan du kan ta bort filten
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ramen ska inte vara där har jag för mig, är ölen kall?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag behöver hjälp med schack-spelet..
jag kan nada om schack så jag vet inte hur jag ska få in pjäsen i
dörren??
För den ska dit va??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

men alltså om jag inte har ramen där så fattas det saker och jag har kylt ölen ett par gånger ja..hjälp snälla =/
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp