Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har gjort någon gång.Jag är sugen på att pyssla lite och tänkte att såna där hårda bollar av tråd kanske skulle vara nåt.
Har någon erfarenhet av att göra egna trådbollar? Tips? Hittar inga "recept" på nätet.
Tack...men jag tror du inte kollade bilden bakom länken jag satte in i ett senare inläggHar gjort någon gång.
Men har kanske nog inga tips kom ihåg att ta två papprundlar bara, annars svårt att klippa emellan.
Jag blev så uttråkad sist så jag gjorde tofsar istället, det var kul
Förlåt för frågan.Vad för "recept" behöver man för att göra något med ballong, garn i färg man gillar och tapetklister?
Konstigt. Testade, och för mig funkar den.Länken du la in verkar inte fungera
Konstigt. Testade, och för mig funkar den.
Det är iaf liknande såna som säljs som bollgirlanger, med små lampor i...om du förstår på min beskrivning
Tack! Bra tipsJag har gjort trådägg till påskriset med hjälp av vattenballonger (med luft i). Jag gjorde misstaget att pensla lim på ballongen och sen vira tråden. Ballongen blev hård av limlagret och gick inte att poppa. Det var ett himla pillande att få bort alla ballongbitar.
Bättre är det nog att doppa/pensla garnet istället och sen vira på ballongen. Söta blev de i alla fall
Nej den gick inte att se för mig. Var inte säker sida.Tack...men jag tror du inte kollade bilden bakom länken jag satte in i ett senare inlägg
Inga problem för mig och inga varningar heller.Nej den gick inte att se för mig. Var inte säker sida.
Uhm ok. Det är meningen att jag ska be om ursäkt för att jag kommenterade din tråd här och sa fel och inte kunde se din länk? ok. Ursäkta.Inga problem för mig och inga varningar heller.
För övrigt kan jag meddela dig att svar jag har fått i min tråd har gett mig precis sådana tips jag önskade. Om man hittar rätt på internet så finns det bra tips på "gör så här, gör inte så här". Perfekt!