Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men jag känner att jag inte törs lita 100% på denHar du provat ChatGPT?
Är det begreppen du inte förstår, eller kurslitteraturen?Som därmed även har läst ideationell analys och interpersonell analys?
Läser den kursen nu och jag fattar ingentingKänner mig som universums största korkskalle men det går bara inte in i skallen. Finns det någon här som läst den och som kan bolla lite?
Du borde inte lita på den alls. Wikipedia är bättre isf.Ja men jag känner att jag inte törs lita 100% på den
Begreppen och hur man ska tänka för att identifiera demÄr det begreppen du inte förstår, eller kurslitteraturen?
Det är nog mest att läsa och försöka förstå, och fråga läraren, förstås.Begreppen och hur man ska tänka för att identifiera dem
Håller med om att fråga läraren! På min mattekurs jag gick, var det väldigt tydligt, de som inte var med på de extra mattelektionerna och ställde alla frågor de hade, de klarade inte mattetentorna. Vi som var där och frågade allt, klarade oss!Det är nog mest att läsa och försöka förstå, och fråga läraren, förstås.
Fråga läraren är ofta sjukt underutnyttjat i högre studier. Studenter frågar ingenting, och sen på tentan visar det sig att de inte har förstått. Fråga fråga fråga!
Läa
Det förutsätter ju dock att läraren kan svara så man förstår ocksåDet är nog mest att läsa och försöka förstå, och fråga läraren, förstås.
Fråga läraren är ofta sjukt underutnyttjat i högre studier. Studenter frågar ingenting, och sen på tentan visar det sig att de inte har förstått. Fråga fråga fråga!
Läa