Någon som har reptil??

S

suddis

Ja, finns det någon här som har ett reptil intresse?? eller är jag helt ensam!:(

Här var min fina skönhet som jag tyvärr fick sälja för bara någon vecka sen pga. flytt....

Aina3.jpg

http://i153.photobucket.com/albums/s233/suddis/dskalle2.jpg

men min kille har en stäppvaran, spindel, börnsyrsor och två prakthornsgrodor! =)

DSC07258.jpg

Sv: Någon som har reptil??

Reptiler är underbara :)
Själv så ligger vi på majsormsägg här :p
räknat till 10 befruktande ägg än så länge.

När pengarna är lite fler så ska vi köpa en crested gecko.

Här finns det 63skallerormar som är uppdelat på 23 olika arter.

Sen en Florida snappsköldpadda.

DSC01394.jpg

Vi har både boa, pyton och snokar. Några ödlor också. Osså Max såklart :D

Stäppvaran 6 år tror jag han är

DSCN0013.jpg

Hondurensis mjölksnok

mjlk.jpg

Bebis dabbis (dabbagam)

namnls.jpg

Egenuppfödd candoia

P1010005.jpg

Wow! det var måga ormar!! föder ni upp och säljer?

Vilken söt steppis och liten dabbagam!
Killen hade två dabbisar för ett tag sen, en limegrön och röd!

Jag älskar också reptiler! :)

just nu har jag "bara" en skäggagam som heter Balbazour, men jag har haft Svartsvansad tigerpython, Kungspython och Majsormar!
Sen har jag även haft afrikanska jätteniglar och rödörade vattensköldpaddor med! :love:

Sover du gott om natten ;)

Hu ryser när jag kikar på bilderna alla visar. Jag är fashinerad av ormar, men ändå klarar jag inte av dom riktigt. Skulle aldrig fixa att hålla i en :crazy:

PIRU: Vad har du alla ormar till? Som skallerormar håller man väl inte på med *ryser*

Sover du gott om natten ;)

PIRU: Vad har du alla ormar till? Som skallerormar håller man väl inte på med *ryser*

Jag har en lokal som delas med 5st dårar till.;)

Jag har skallerormar för det är fascinerande art. Dom lever i så många biotoper och alla är dom annorlunda.

Du kan se dom i flordias sumpmarker, öknar, regnskogar i sydamerika, södra kanadas skogar o prärier sen höglandet i mexico där det blir kallt på natten o extrem hetta på dagen. Sen deras gift är en hel vetenskap som är ruskigt kul o läsa om.

Jag försöker o hitta så många arter som möjligt men just nu finns det inte tid eller pengar då jag inte fick så många juveniler förra året som det var tänkt utan jag la ut en ruskigt stor summa pengar ur egen ficka för o handla in nya djur för.

JUst nu har jag bara en hjälmbasiliskhane. Ett par honor ska snart införskaffas till honom så han får lite att pyssla med:angel:

En hög reptiler till finns i ägon men bor inte hemma utan i en lokal.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 263
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 491
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 770
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 056
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar