Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser SLU´s statistik ut på totalt tillfrisknande efter fång?
Strömsholm har en på 80%.
hej har en häst med hovbensrotation.hon har stått i sex veckor nu. har endast fått fjolårshö + någon morot ibland.dom vet som jag har haft kontakt med vågar inte säga hur jag ska bete mig ,varpå jag har sökt på internet och kommit fram till att följa stömsholms metoden när det gäller skötsel men jag vet inte hur länge hon bara ska äta fjolårshö.känns som att det blir massa andra problem pga att hon inte får äta mineraler o dyl
Men om Westberg har en statistik bedömd på antalet behandlade o även uppföljda hästar, så torde den vara ganska rättvis.
hej tack för svaren ,jag är urdålig på engelska men tack så mycket ändå.fick aldrig reda på grader utan hon sa något mellanting, jag var vid det tillfället lite osäker på om det räknades i grader.däremot hovis som kom o verkade henne strax efter kände på hoven o sa att det inte var så farligt,han hade varit med om värre,han kände strax ovanför hoven och vid kraftig rot blev det liksom en grop,går era friska fånghästar på gräs.och hur kollar man vad dom tål.när började era hästar äta typ alla tillskott.