Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tycker det ser ut som en korsning....t ex mellan dvärgvädur och hermelin eller nått, eller dvärgvädur och dvärgkanin....hmm, svårt att veta, men enligt mig som haft kaniner i mängder så är det iaf dvärgvädur i kaninen....
Svårt att säga vad det kan vara för ras efter att bara sett honom på kort och så. Men jag tror det är en korsning mellan vädur och något mera. Antagligen någon större ras då ifall han var ganska stor...
Tycker det ser ut som en typisk djuraffärskanin. Dvärgvädurshuvud och stående/"flaxande" dvärgvädursöron, och en kropp som rent allmänt inte går in på nån ras.
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.