Någon här som har ponnytravare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare susen87
  • Startdatum Startdatum
S

susen87

Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra ponnytravare :D

Som ovanstående skrev: man måste ha tre leds KÄND härstamning. Inte nödvändigtvis "godkänd", men känd. Gäller både kat A och kat B (tidigare krävdes bara kända föräldrar för kat A, men det kravet är skärpt...)

Ta kontakt med närmaste ponnytravklubb så hjälper de dig att komma igång! Du hittar dem t.ex på Ponnytravförbundets hemsida.

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 020
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka