Någon här som har ponnytravare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare susen87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 723
S

susen87

Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra ponnytravare :D

Som ovanstående skrev: man måste ha tre leds KÄND härstamning. Inte nödvändigtvis "godkänd", men känd. Gäller både kat A och kat B (tidigare krävdes bara kända föräldrar för kat A, men det kravet är skärpt...)

Ta kontakt med närmaste ponnytravklubb så hjälper de dig att komma igång! Du hittar dem t.ex på Ponnytravförbundets hemsida.

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: ameo
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 491
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka