N

nicken

Kan en myskanka frysa ihjäl?? Hittade min kära Rudolf nästan livlös i sin box.Han tjippade efter andan. Tog in honom och la honom på värmedynan och gav honom vätska. Han dog tyvärr innan ikväll. Ville bara säga det. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:cry: Uff, så leit :( Det hørtes veldig merkelig/konstigt ut!!? Nå er ikke jeg helt sikker på hva en myskanka er for noe, men det er vel en anka, dvs a duck? Skulle ikke tro de burde fryse ihjel sånn uten videre, nei! :confused:

Ja, myskankor kan frysa ihjäl om det blir jättekallt. De kommer ursprungligen från sydamerika och är inte sådär jättejättetåliga. Våra går iofs ute fortfarande men har möjlighet att krypa in i hus och lägga sig och värma fötterna. Det är först och främst fötterna som kan förfrysa... är inte direkt nån ank-expert men så har jag fått lära mig...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 179
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 196
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 092
Senast: Skye
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 955
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar