Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men det är ju det dom är! Smarta naturligtvis, annars skulle de inte kunna göra lite som de vill....
Nädå, det går visst att uppfostra en bullterrier likväl som en "vanlig" hund, men det kräver lite mer av ägaren. Har man väl lyckats framstår alla andra raser som tämligen menlösa och urvattnade.
Det brukar vara så med bullisar...antingen tycker man att det var det fulaste man sett eller så blir man helt förtjust. Jag älskar bullisar även om jag inte vill ha en. Möjligtvis en Staffordshire Bullterrier - jag har tyvärr ingen länk men du kan ju alltid kolla på SKK:s sida och gå vidare till rasklubbarna om du inte vet hur de ser ut!
Åhh.. staffar e de snyggast jag vet! Men det är ju också så med dom, fulsnygga.. antingen älskar man eller hatar dom.. rasklubben-> http://www.ssbtk.nu
Kropp & Själ Pratade med psykolog idag för jag ville ha hjälp med att se om jag kan ändra tankar och beteendemönster kring maten. Vi pratade inte så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.