Myror i brallan hunden

vad e han för nått då?

Ohh den va så söt när dom spelade kaninen och sköldpaddan :love:

Japp. Tudor heter den å e jätte söt :D

Speciellt när han låg på rygg i framsätet på bollibompabilen å sov å snarkade...Jag e kär :love:

usch..
tycker inte alls om den..
ser ut som en missbildad gris... :crazy:
möjligen lite fulsöt kanske.. :crazy: :D

Inte världens smartaste ras dock. De gör lite som dom vill. :smirk:

Men det är ju det dom är! Smarta naturligtvis, annars skulle de inte kunna göra lite som de vill.... :D

Nädå, det går visst att uppfostra en bullterrier likväl som en "vanlig" hund, men det kräver lite mer av ägaren. Har man väl lyckats framstår alla andra raser som tämligen menlösa och urvattnade. :devil:

Här är en bra länk till hur en bulle funkar:
http://www.hundforum.com/viewtopic.php?t=478

Det brukar vara så med bullisar...antingen tycker man att det var det fulaste man sett eller så blir man helt förtjust. Jag älskar bullisar :bump: även om jag inte vill ha en. Möjligtvis en Staffordshire Bullterrier - jag har tyvärr ingen länk men du kan ju alltid kolla på SKK:s sida och gå vidare till rasklubbarna om du inte vet hur de ser ut! :o

Jag har själv haft bullterriers och varit aktiv inom aveln

otroligt trevlig hundras, men med vissa ärftliga sjukdomar samt många bråkiga uppfödare

vilket har gjort att jag gått ur rasklubben.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: MML
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 633
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
374
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V