Gud vad kul det var! Jag som aldrig varit på hundgrejer överhuvudtaget tyckte det var jättekul att bara gå runt och beundra folks hundar.:love: Sen hann jag se uppvisningar i båda lydnad och IPO också, skoj för mig som bara läst om det innan.

Men det allra bästa var nästan rastorget där man fick chans att prata lite och klappa hund. Och nu har jag spikat vad det blir för ras för mig när det väl är dags!

Gud vad kul det var! Jag som aldrig varit på hundgrejer överhuvudtaget tyckte det var jättekul att bara gå runt och beundra folks hundar.:love: Sen hann jag se uppvisningar i båda lydnad och IPO också, skoj för mig som bara läst om det innan.

Men det allra bästa var nästan rastorget där man fick chans att prata lite och klappa hund. Och nu har jag spikat vad det blir för ras för mig när det väl är dags!
Ja men vad blir det då? :p

Ja men vad blir det då? :p

Schapendoes!

Som kuriosa kan tilläggas att det var en ras jag först hörde talas om i någon vilken-ras-passar-mig-tråd här på forumet, läste lite om den och tyckte att den i och för sig passade in på vad jag ville ha men jag hade aldrig sett någon på riktigt och tyckte att de verkade lite tråkiga... lyckligtvis kunde jag idag träffa trevliga hundar (och ägare) som övertygade mig!

(Sen är drömhunden fortfarande en schäfer men det får bli om sådär 15-20 år ;))

Schapendoes!

Som kuriosa kan tilläggas att det var en ras jag först hörde talas om i någon vilken-ras-passar-mig-tråd här på forumet, läste lite om den och tyckte att den i och för sig passade in på vad jag ville ha men jag hade aldrig sett någon på riktigt och tyckte att de verkade lite tråkiga... lyckligtvis kunde jag idag träffa trevliga hundar (och ägare) som övertygade mig!

(Sen är drömhunden fortfarande en schäfer men det får bli om sådär 15-20 år ;))
Bra val! Se bara till att välja bra kennel med bra linjer, mycket skit att sortera bort :cautious:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 857
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka