Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill bara säga ni som funderar på att åka....åkNågon som ska till Mydog?
Ska dit och kika på mässan och på Rallyuppvisningen. Något mer man borde kolla lite extra på?
Vi tänkte boka online i kväll. Både för pengarnas skull och för ev köers skull. Sambon muttrade över priset och att hundarna behövde betala så det är väl bäst att ta det onlineTåg bokat, men inte biljetterna till MyDog. Är det värt att boka online? (tänker inte på pengar utan väntetid till biljettköp)
Tåg bokat, men inte biljetterna till MyDog. Är det värt att boka online? (tänker inte på pengar utan väntetid till biljettköp)
Håller med gubben, verkligen saftiga priser, 100 kronor för 5 kg hundVi tänkte boka online i kväll. Både för pengarnas skull och för ev köers skull. Sambon muttrade över priset och att hundarna behövde betala så det är väl bäst att ta det online
Jag går in gratis, visste väl att det var värt med medlemskap i Sveriges HundungdomVi tänkte köpa på plats imorgon då man går in för 100kr om man är medlem i skk, men det kanske går att fixa online med?
Upptäckte att det blev bra mycket dyrare att köpa två biljetter Vuxen+en hund än en vanlig vuxenbiljett och en vuxen+2 hundar.Håller med gubben, verkligen saftiga priser, 100 kronor för 5 kg hund
Jag går in gratis, visste väl att det var värt med medlemskap i Sveriges Hundungdom
Skäggframgångar?@Malibu_Stacy eller @falukorw Det står helt stilla nu, sorry.. Vem av er har Fixa? Såg att det gick bra för henne, stort grattis!
Var det Johan Juslin som dömde? Har du/ni lust att skicka ett litet PM om hur du/ni uppfattade honom?
Om ni inte redan kollat upp det, så skulle jag säga att det nog är svårt att boka online med rabatter. Vet att min kompis hade svårt när hon skulle boka så hon gav upp och köpte på plats istället.Vi tänkte köpa på plats imorgon då man går in för 100kr om man är medlem i skk, men det kanske går att fixa online med?
@Malibu_Stacy eller @falukorw Det står helt stilla nu, sorry.. Vem av er har Fixa? Såg att det gick bra för henne, stort grattis!
Var det Johan Juslin som dömde? Har du/ni lust att skicka ett litet PM om hur du/ni uppfattade honom?
Absolut att det är värt att gå då. Det är väl på söndagen som en del finaler går om jag inte missminner mig (?). Det som kan vara trist är att komma för sent på dagen, då börjar det ju tunnas ut, men fram till typ 14-15 tycker jag att det brukar vara vettigt och kulJag (som då tråkigt nog är icke-hundägare) funderar på att ta med min ömma moder och gå dit en sväng på söndag. Men är det någon idé att gå sista dagen eller har alla packat ihop och åkt hem då?
Då hade jag chansat rätt om jag hade chansatDet är jag som har Fixa, har även fött upp henne. Ja året kunde inte ha startat bättre, BIR med cert nr 11 och Cacib nr 2 igår och idag 2bt med cacib nr 3. Tyvärr var det amerikansk gruppdomare igår och det funkar ju verkligen inte för mina hundar. Men roligt att vara med. Hon är en sån härlig hund att visa och älskar verkligen utställning.
Vi hade inte Johan Juslin men mina vänner på svart och svart/silver hade det. Han dömde ganska finskt, dvs använde hela skalan, även good och sufficent. Verkade haka upp sig på vissa detaljer men trevlig mot både hundar och utställare.
Märkte det. FånigtOm ni inte redan kollat upp det, så skulle jag säga att det nog är svårt att boka online med rabatter. Vet att min kompis hade svårt när hon skulle boka så hon gav upp och köpte på plats istället.