Parkera var ju lätt:mad:
Focushuset fullt. Nu snurrar vi runt i nästa p-hus.

Parkera var ju lätt:mad:
Focushuset fullt. Nu snurrar vi runt i nästa p-hus.
Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överallt :)

Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överallt :)
Vi fick stå ute vid en skola.
Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma:banghead::banghead::banghead::banghead:

Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga:(

Jag är inne! Sitter vid ring 21/23 just nu, men ska ner på golvet strax :)

Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma:banghead::banghead::banghead::banghead:

Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga:(
Fy vad tråkigt :(

Jag är inne! Sitter vid ring 21/23 just nu, men ska ner på golvet strax :)

Fy vad tråkigt :(
Sitter du på gröna läktaren....längst nere i hörnet?
Med ryggsäck...

Senast ändrad av en moderator:

Men nej vad tråkigt!

Blev inget idag, för försöka igen imorgon. Lite sugen på att ha med mig hunden men oroar mig över veterinärbesiktningen. Hur går den till?

Jag var där i torsdags som sagt, och tycker det var bra. Första gången på MyDog för min del :)
Var med en vän som ställde wachtel. Blev BIM med första certet och första cacibet i torsdags (första gången i jaktklass) och som sedan åkte ut med ett Good igår.. Hallå bedömningssport :p

Såg ingen bukefalist, hann varken bort till @isafore s ring eller till @falukorw s som jag hade tänkt.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 857
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka