Parkera var ju lätt:mad:
Focushuset fullt. Nu snurrar vi runt i nästa p-hus.

Parkera var ju lätt:mad:
Focushuset fullt. Nu snurrar vi runt i nästa p-hus.
Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överallt :)

Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överallt :)
Vi fick stå ute vid en skola.
Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma:banghead::banghead::banghead::banghead:

Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga:(

Jag är inne! Sitter vid ring 21/23 just nu, men ska ner på golvet strax :)

Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma:banghead::banghead::banghead::banghead:

Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga:(
Fy vad tråkigt :(

Jag är inne! Sitter vid ring 21/23 just nu, men ska ner på golvet strax :)

Fy vad tråkigt :(
Sitter du på gröna läktaren....längst nere i hörnet?
Med ryggsäck...

Senast ändrad av en moderator:

Men nej vad tråkigt!

Blev inget idag, för försöka igen imorgon. Lite sugen på att ha med mig hunden men oroar mig över veterinärbesiktningen. Hur går den till?

Jag var där i torsdags som sagt, och tycker det var bra. Första gången på MyDog för min del :)
Var med en vän som ställde wachtel. Blev BIM med första certet och första cacibet i torsdags (första gången i jaktklass) och som sedan åkte ut med ett Good igår.. Hallå bedömningssport :p

Såg ingen bukefalist, hann varken bort till @isafore s ring eller till @falukorw s som jag hade tänkt.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 349
Senast: ufot
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 264
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka