R
Raderad medlem 94602
Parkera var ju lätt
Focushuset fullt. Nu snurrar vi runt i nästa p-hus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överalltParkera var ju lätt
Vi fick stå ute vid en skola.Jag handlar där och bor i närheten. Oftast går jag, men ska jag handla mycket så måste jag ta bilen - och det är helt HOPPLÖST när det är t ex My Dog! Skulle man lyckas få parkering så tar man sig nästan inte hem sedan för det är igenkorkat runt hela Focushuset. Fast å andra sidan är det kul att det är hundar precis överallt
Fy vad tråkigtVi fick stå ute vid en skola.
Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma
Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga
Sitter du på gröna läktaren....längst nere i hörnet?Jag är inne! Sitter vid ring 21/23 just nu, men ska ner på golvet strax
Fy vad tråkigt
Fan det gjorde jag Inte nu längre dockSitter du på gröna läktaren....längst nere i hörnet?
Med ryggsäck...
Men nej vad tråkigt!Vi fick stå ute vid en skola.
Och när vi kom till entrén så hade vi glömt vaccinationsintygen hemma
Så nu är sambon på väg tillbaka till bilen med dom. Som tur är har vi diselvärmare så så de inte fryser men det får bli en kortare dag än vi tänkt för där kan de ju inte ligga
Ha! Jag vet hur du ser utFan det gjorde jag Inte nu längre dock
Ja en liten stund till. Var är du?@Voff är du kvar?
Du är inte där imorgon också hade varit himla kul att träffa dig!
Vi står nu i en glasskö vid uppvisningsbanan.@Voff är du kvar?
I korridorenJa en liten stund till. Var är du?
Ska se om jag hittar dig! Är det den där nere?Vi står nu i en glasskö vid uppvisningsbanan.
Rött hår. Svart jacka. Blond barn på 10. Rödskäggig gubbe i svart. Vi står vid långa borden@Voff jag hittade glassen men är osäker på hur du ser ut