Haukur

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att få tag på billigare/gratis biljetter till MyDOG-mässan i gbg som pågår nu i helgen?
Till vissa mässor kan man ju skriva ut mässbiljetter på hemsidor å så gratis.
 
Sv: MyDOG

Är det någon som vet om det går att få tag på billigare/gratis biljetter till MyDOG-mässan i gbg som pågår nu i helgen?
Till vissa mässor kan man ju skriva ut mässbiljetter på hemsidor å så gratis.

My Dog håller till i lokalen Svenska mässan, men det är en hundutställning och inte en mässa där produktnyheter förevisas.

Anledningen till att man kan gå billigare eller gratis på vissa mässor är att man redan är kund och företaget vill visa sina nyheter.
 
Sv: MyDOG

För vuxen kostar det 120 kr, är man medlem i skk så kostar det 100 kr. Barn kostar 50 kr men är lite osäker på från vilken ålder. Ganska dyrt tycker jag.......
 
Sv: MyDOG

Gratistips:

gå in med någon som har anmält flera hundar så går du in gratis då man inte måste betala entre om man anmält hund.

Javan
 
Sv: MyDOG

*kl*

Tycker att det är onödigt att starta ny tråd, eftersom att jag bara undrar en sak. Får man fotografera på mässan?
 
Sv: MyDOG

Ja, det ska inte vara något problem att fotografera på mässan. Nu vet jag inte vad de har för regler när det gäller journalister, men för eget bruk ska det inte vara några problem alls.
 
Sv: MyDOG

Jag var på My Dog igår o kikade runt lite bland alla vackra hundar, jag gick dock in gratis tillsammans med min arbetskamrat som ställde ut.
 
Sv: MyDOG

För vuxen kostar det 120 kr, är man medlem i skk så kostar det 100 kr. Barn kostar 50 kr men är lite osäker på från vilken ålder. Ganska dyrt tycker jag.......

Ja jag tycker också att det är dyrt, speciellt om man bara vill in och kika lite.

Känner tyvärr ingen som ska dit med hundar heller så d va kört:crazy:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 274
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 787
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 242
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp