Mina blir det. Om det inte funkar med dina tallrikar beror det kanske på materialet.
Men är det inte så att de material som blir varma i micron inre är speciellt lämpliga att använda i micro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina blir det. Om det inte funkar med dina tallrikar beror det kanske på materialet.
Vanliga tallrikar från Ikea?Men är det inte så att de material som blir varma i micron inre är speciellt lämpliga att använda i micro?
"Det är borgerligt att diska!" #storfamiljenTillsammans
Rimligt att äta ur grytan.
Hushållerskan här är väldigt flitig på att diska. Mindre bra på att förvärma tallrikar.tjänstefolket diskar!!!
Ber om ursäkt. Borde ha varit "Mycket Viktig Omröstning", för att införliva allvaret i denna kulinariska frågeställning, särskilt inför stundande storhelger med gastronomiskt tema. To be, or not to be, som han sa.Glömde i mitt förra inlägg, det borde vara offentlig skampåle på att väja den här typen av trådtitlar.
Vanliga tallrikar från Ikea?
Eller så är den inte det när den står i ouppvärmt utrymme. Just nu är de ganska iskalla.Aldrig ens tänkt tanken på att värma en tallrik, tallriken är ju rumstempererad i skåpet ändå.
Eller så är den inte det när den står i ouppvärmt utrymme. Just nu är de ganska iskalla.
Det är väldans kort tid fintallriken behöver vara varmare än 0 grader på ett år, så jag prioriterar andra saker att hållas konstantvarma inomhus.