Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här diskuterar vi allt kring musikhjälpen!
Tittar ni? Skänker ni pengar? Vilken artist ser ni mest fram emot? Vad tycker ni om programledarna? (Jag tycker att dom är toppen)
Jag gillar årets programledare! Jag tror det kommer bli kanon. MH är lika självklart för mig som julskinkan på julafton. Jag skänker alltid en hel del och kollar så mycket jag hinner, och lyssnar på jobbet. Bästa veckan!
Om det någon vecka per år som man skulle få vara hemma och följa tvn så är detta veckan som jag valt. Nobellfesten och musikhjälpen, skall bänka mig ikväll. Hoppas mycket pengar samlas in. Skall gå in och önska låt och något brukar man vara med och ge till, buda på.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.