Musikhjälpen!

Har kollat en hel del hittills, skänkt till Henrik Wahlströms bössa och önskat en låt som ännu inte verkar ha spelats. Jag såg ett lite rart klipp häromdagen när de pratade med några ungdomar om årets tema och den ena uttryckte att det är viktigt för "alla har ju rätt att överleva sin gravitation". :)

Så härligt att kunna titta på Musikhjälpen hela dagen!
Min bössa har passerat 4000:- och det vore roligt om den nådde 5000:-

IMG_2003.webp

Min bössa har nått 5000:-!
Det känns bra.
Men vill man slänga in tio, tjugo, femtio eller vad som helst får man väldigt gärna göra det. Sista dagen är alltid lite ledsam tycker jag.
IMG_2003.webp

Alltid sorgligt när det är slut.
På minussidan för min del var Emil, att Pontus inte blev tillräckligt uppmärksammad och att de upprepade gånger spelade en låt med sunkig text.

Men att svenska folket tillsammans fick ihop mer än 60 miljoner, att min bössa kom upp i 6000:- och den härliga känslan under veckan är det positiva.

Liknande trådar

Samhälle Ja, varför har vi så svårt att faktiskt hantera att något inte är enbart bra, eller enbart dåligt? På vissa punkter har jag absolut...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: ufot
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
339
Senast: Unafraid
·
Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 596
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024
  • Secret Santa 2024