Linnea Henriksson var i buren och sjöng dock, det lär vara det Lilla syftar påDet är radioprofilen Linnea Wikblad som programledare i år. Inte sångerskan Linnea Henriksson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linnea Henriksson var i buren och sjöng dock, det lär vara det Lilla syftar påDet är radioprofilen Linnea Wikblad som programledare i år. Inte sångerskan Linnea Henriksson.
Ja som jag skrev så var det fint att se henne om hon ”bara” sjöng. Hon är en av mina favoritprogramledare i Musikhjälpen. Med det menar jag inte att hon är det i år.Det är radioprofilen Linnea Wikblad som programledare i år. Inte sångerskan Linnea Henriksson.
Efter 15 stod det men har jobbat till nu så har kanske missat.Hur är det med Pontus med den blå jackan, har han synts till än?
Mycket möjligt men det var inte helt klart i texten att det i så fall var det som avsågs.Linnea Henriksson var i buren och sjöng dock, det lär vara det Lilla syftar på
Han är så bra!Pontus ÄR Musikhjälpen för mig.
I alla år har jag pytsat in pengar i hans bössa.
Jag tog mod till mig och skrev och frågade om han ville lägga en tjuga i min bössa.
Svaret och 500:- kom nästan direkt. Jag är starstruck!
Visa bifogad fil 158753
Så härligt att kunna titta på Musikhjälpen hela dagen!
Min bössa har passerat 4000:- och det vore roligt om den nådde 5000:-
Nej, det känns bra.Inte långt borta nu
Min bössa har nått 5000:-!
Det känns bra.
Men vill man slänga in tio, tjugo, femtio eller vad som helst får man väldigt gärna göra det. Sista dagen är alltid lite ledsam tycker jag.
Visa bifogad fil 158785
Nu har vi fyllt på i Morgonpassets miljonbössa, Sugklockebarn och Jag heter Kenneth