vilse

Trådstartare
Ni som har köpt muserolas, var har ni köpt den?

Jag har sökt på googel och bukes länksidor för att hitta någon som säjer, men de enda svenska jag hittar verkar inte vara intresserade av att sälja till mig :crazy:

Men jag antar att det är jag som är dålig på att leta, det måste finnas mer än en försäljare i sverige av dessa väl?

Sv: Muserolas

Ni som har köpt muserolas, var har ni köpt den?

Jag har sökt på googel och bukes länksidor för att hitta någon som säjer, men de enda svenska jag hittar verkar inte vara intresserade av att sälja till mig :crazy:

Men jag antar att det är jag som är dålig på att leta, det måste finnas mer än en försäljare i sverige av dessa väl?

Kanske Psyhogrrl vet?

Jag har den här varianten (järnet säljs löst som man sätter i en nosgrimma själv. Finns med påde två och tre ringar. Är du intresserad kan jag PMa om var jag köpt mina.

15812857.jpg

15812856.jpg

17718123.jpg

Hur ligger den på nosryggen? Den kapson jag har nu är betydigt mer rundad över nosryggen och den ligger ganska så bra. Denna ser ut att vara ganska platt, och väldigt bred, stämmer det?

Hur ligger den på nosryggen? Den kapson jag har nu är betydigt mer rundad över nosryggen och den ligger ganska så bra. Denna ser ut att vara ganska platt, och väldigt bred, stämmer det?

Ja den här är mer platt och ligger stadigare över nosryggen. "Vinkeln" går lätt att justera. Så jättebred är den inte. Har den inte hemma så att jag kan mäta nu, men den är kanske 2-2,5 cm bred eller så.

15812859.jpg

på den bilden såg den mycket bättre ut! Såg så otroligt bred ut på de andra bara :p

Finns det möjlighet att få den i annan färg än den ljusa? Mitt träns är chokladbrunt och det blir inte så fint ihop :angel:

på den bilden såg den mycket bättre ut! Såg så otroligt bred ut på de andra bara :p

Finns det möjlighet att få den i annan färg än den ljusa? Mitt träns är chokladbrunt och det blir inte så fint ihop :angel:

Nej, det finns bara i ljusbrunt. Men fråga hos en sadelmakare eller skomakare om de kanske kan färga lädret? Jag hade tänkt att göra det, men det har inte blivit av...

jag köpte (efter tips från Gaia:bow: ) två sånna kapsoner med tre ringar. Är jättenöjd, även om jag måste göra om min nosgrimmelösning:p

Den är inte alls så bred, precis lagom skarp för att vara bekväm men inte skön att hänga i;)

/Migo

färga kan jag göra här hemma ;) Vad är den gjord av? Är det metall under eller?

men de enda svenska jag hittar verkar inte vara intresserade av att sälja till mig
Menar du att det finns återförsäljare som inte vill sälja till dig???

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 455
Senast: Thaliaste
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 326
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈