Muffins bör jag frysa dem? Bjuda om tre dagar

Jag skulle definitivt fryst dem :)

(och ev efter tining värmt dem lite hastigt i ugnen för att få dem lagom knapriga)

Definitivt! Jag fryser nästan alltid in större delen av det jag bakat så fort det svalnat, särskilt om det är saker som muffins som ju går väldigt snabbt och lätt att tina. På så vis har man alltid tillgång till helt nybakade godsaker hemma :)

Tack för svar båda två då blir det frysen. Kommer tyvärr inte ha tillgång till ugn när jag ska bjuda på dem.

Liknande trådar

Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 986
Senast: warg
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror