Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet vad det är, tar det själv och har nästan 1 kg hemma i kylen! Har dock för mig att det står att om man inte tagit det innan ska man inte börja om/när man är gravid. Undrar därför om det är samma med hästar? Det har ju en viss avgiftande effekt på kroppen.
Och man ska börja med väldigt lite! Och öka långsamt. Är det samma för hästar? Vilken mängd ska man i så fall börja med och vad kan en lämplig slut-dos vara? Mitt sto är äldre (21) och tämligen stel i lederna bak, det knakar en hel del om henne, speciellt om hon är inne på nätterna. Det blir bättre när hon går ute dygnet runt. Men eftersom det har regnat alternativt varit kallt här på nätterna senaste tiden har jag inte velat släppa ut henne och fölet dygnet runt ännu. Nästa helg ska de i vilket fall som på bete, så då blir det som det blir. Fölet är född den 5/4.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.