Mr Carrera xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Stenmagi
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Stenmagi

Jag skulle vilja veta lite mer om Mr Carrera xx, tycker att han verkar vara en riktigt bra fullblodshingst för halvblodsavel. Han verkar röra sig fint, stämmer det? Jag har bara sett bilder på honom men det ser på dom ut som att han jobbar rätt och sätter under sig väl. Hur är hans avkommor i temperamentet och hur rör dom sig? Hur gamla är de äldsta? Vad passar han på för ston? Jag vet att han skolats om från framgångsrik galopphäst till dressyrhäst men tävlas han något? Tacksam för all info! :D

Sv: Mr Carrera xx

Jag vet att jag frågat förut men trodde inte de trådarna fanns kvar, TACK!

I ASVH:s databas BLUP.se finns 14 listade avkommor efter Mr Carrera xx.
Av dessa är 11 bruna, 1 gulbrun och två svarta (båda svarta har bruna föräldrar).

Mr Carreras far, Eighty Eight Keys, är homozygot brun och kan inte lämna svarta avkomma. Sonen Mr Carrera bör ha genuppsättningen EEAa eller EeAa.

Andra homozygot bruna fullblodshingstar är Goldmine, Homme d`Honneur och Underworld (FAI).

Okej, tack.. men färgen spelar inte så stor roll för mig! :D

Tog några sekunder att hitta med hjälp av sökfunktionen.

Jag förstår att ni som sitter här länge flera gånger om dagen har jättelätt för alla funktioner här men jag är inne i max 10 min om dagen här. Jag är värdelös på att söka här.. det kan jag erkänna.

Jag förslår att du fortsätter i någon av de tidigare trådarna och låser denna.
/moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Som trådrubriken avslöjar, handlar detta om ston, i avel...Jag letar/säljer inte något själv, men fördriver ofta tiden med att titta...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 190
Senast: fridshem
·
I
  • Låst
Avel Jag är lite intresserad av att använda Mr Carrera xx till mitt halvblodssto. Jag tycker han ser trevlig ut på bilderna jag sett och han...
Svar
4
· Visningar
1 507
Senast: ishbel
·
Avel Sitter här och lurar på lite olika tankar om att avel. Jag säger inte att det jag tänker är rätt på något sätt utan mer egna funderingar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
16 723
Senast: Estivuz
·
A
Avel Jag är inne på att använda mig av ett fullblod till mitt dressyrsto i år och jag fastnade mycket för Mr Carrera xx. Jag vet dock inget...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 765
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka