Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mysigt med snö @Habina !
Jag är tudelad, har inte bestämt om jag vill ha någon snö här eller inte! Haha
Liiite vore väl trevligt innan jul iaf.
Waaaaaah! Jo, @Majorn! Snö måste vi ha! Längtar jättemycket!
Jag hade en ordentlig dipp nu i höstas där jag kände att oj, hur ska jag orka en säsong till, så jag har bara skrittat lite när jag känt för det, klappat och pysslat och tränat mig själv stenhårt för att bli starkare.
Det visade sig vara riktigt bra för nu är jag så väldigt väldigt peppad på att sätta igång igen. Ska också köpa en fet vinteroverall (om jag inte får en i julklapp ). Med underställ, onepice och sen overall borde man ju inte frysa trots långskritt?
Ser också jättemycket fram imot att börja träna dressyr och börja hoppa lite smått.
Men då måste du förstås skriva lite utförligare vad/hur du tränat för att bli starkare. *nyfiken* Jag tror det är bra att låta sig själv ha lite motivationsdippar ibland, bara man ser till att göra något annat vettigt istället.
När jag bara skrittar, så har jag BoT-strumpor + yllestrumpor i rejäla vinterkängor. Sedan har jag BoT-underställ + ridbyxor + thermobyxor nertill och funktionstopp + fleecetröja + tjock vinterjacka upptill. Kompletterar med BoT-handskar (tunna) inuti vanliga tjocka vinterhandskar och så en buff under hjälmen. Då fryser jag inte alls! Däremot kan jag inte rida ordentligt, för jag blir som en boll. Men är det bara skritt som gäller så får det vara så.
Ni får gärna berätta lite om vad ni har för hästar och på vilken nivå ni rider
Nej, jag missade prefixet... fast distans skulle kunna vara kul.Men tränar du distans med någon av dem @kryddelydd ? Det har jag missat i sådana fall.
Oj vad många hästar du har i träning! Gissar att du åtminstone delvis är hästföretagare, förstår inte hur du hinner annars. Tycker jag har fullt upp med 3 styck
Nej, jag missade prefixet... fast distans skulle kunna vara kul.