Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan någon stänga av snökanonen tack?! Det har kräksnöat hela dagen och håller på fortfarande. Det är vidrigt tung blötsnö som jag inte har en chans att skotta undan
De som saknar snön skulle ha varit på teneriffa enligt aftonbladet.
Skall jag till teneriffa vill jag inte mötas av snö. Det har vi hemma som vi säger om potatis på julbordet.Meh, de glömde att skicka min biljett! Dålig stil!
Snökanon? Eller motsatsen, vad den nu heter som blåser bort snön. Köpte du inte en sådan ett år?
Snöslunga... men det är blötsnö, dvs den klarar inte det.
Edit: Och jag har gjort upp med de som skottar byvägarna att de skottar av min gård... men nu är det så mycket att jag tar mig inte härifrån snart. Dvs jag fick svälja stoltheten och fråga grannen med lastare om han hade lust att skotta åt mig också och det skulle han göra
Jo men de är inte särskilt effektiva i blötsnö. Eller kanske om man har ett riktigt monster till slunga. @athena_arabians får ordna maskin med plogblad nu vartefter klimatet förändrasFinns det inte elektriska slungor som blåser bort snön? Jag vet att många kompisar som bor i Kanada och USA använder dem.
Skall jag till teneriffa vill jag inte mötas av snö. Det har vi hemma som vi säger om potatis på julbordet.
Finns det inte elektriska slungor som blåser bort snön? Jag vet att många kompisar som bor i Kanada och USA använder dem.