Blir det någon snö hos er till jul?

_20241224_175210.webp

I förrgår var det knappt vitt... :meh:

Här känns det som att hösten kom, löven blev bruna och föll av och sen gick det inte längre i årstiderna. Såhär ser det ut idag. Prognosen är mellan 5-9 plusgrader fram till nyårsafton, regn vissa dagar.

Visa bifogad fil 159264
Vi har 6-7 grader. Det börjar bli mer och mer höst hela vintern här. Alltid gräs året om men det märks det regnar mer och mer för hagarna är blötare än vad de normalt vis är denna årstiden. Vill inte ha kyla men inser blir kallt kan det lika bra vara snö också för då blir det ialla fall ljust av snön och inte bara evigt mörker. Kan nog inte minnas när det var snö senast på julafton här (Skåne).

Vi har 6-7 grader. Det börjar bli mer och mer höst hela vintern här. Alltid gräs året om men det märks det regnar mer och mer för hagarna är blötare än vad de normalt vis är denna årstiden. Vill inte ha kyla men inser blir kallt kan det lika bra vara snö också för då blir det ialla fall ljust av snön och inte bara evigt mörker. Kan nog inte minnas när det var snö senast på julafton här (Skåne).

Jag är inte döförtjust i snö men litegrann som gör att det blir ljusare är väldigt skönt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 458
Senast: Jahaja
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 311
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
803
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?
  • Valp 2025