Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min kompis har en på sin breda häst, med inte så mycket manke och ganska rak i ryggen.
Dom stora knästöden trodde jag skulle vara i vägen, men det kändes bra! Man hamnade i en bra sits bara man satte sig i sadeln.
Det ska vara väldigt bra sadlar! En auktoriserad sadelmakare rekomenderar varmt M&N. Sen vet jag en annan "känd" person som håller på med tänder och sadlar som säger att det är väldigt bra sadlar! Kompisen har ridit i sin regelbundet i över ett år (smörjer inte ofta och den hänger inte i uppvärmd sadelkammare året runt, och den är fortfarande jättefin...)
Har inte själv en sån sadel, men jag vet att M&N har jättebra kvalité på sina grejer, men sen är dom ju lite dyrare också, men jag föredrar några få dyra märkesgrejer än massa billiga!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.