Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja tyvärr... Ska flytta i månadsskiftet så jag kommer att stå med näsan i drivor med flyttkartonger hela helgen. Och eftersom jag bor i Skåne är det ju liiite långt att bara åka över dagen. Men nästa år, då jäklar!
Wow, så flott! Han har Cob i huvudet. Å, nu börjar jag verkligen se fram emot eventet. Förut var jag lite nervös för att jag tagit mig vatten över huvudet och anmält Lirio till så många klasser, särskilt som jag har "noll koll" på flera av dem.
Nu känns de bättre, och jag hoppas det går bra trots att han exempelvis inte kan stå uppställd.... det har varit stört omöjligt att öva uppställning nu med alla insekter: benen rör sig hela tiden hit och dit. Och min motivation är kanske inte den högsta för just det momentet heller, vi ställer bara upp för att det är skoj. Hoppas domarna har överseende med det
När kommer ni dit Kvinnersta, Sara? Bor ni på elevhemmet?
"kl"
Hej på er Morganvänner !
Jag önskar er alla all lycka på Rikset ni som ska dit, önskar att jag kunde vara med ! Vi har precis flyttat till gård så varken tid eller pengar finns för något Riks. Men nästa år då j-lar..... Hoppas att någon har tid att uppdatera här så man kan följa med ändå
Vilade en stund i värmen förut, vaknade och en tanke flög genom huvudet: "Är det torsdag nu, ska vi åka idag?". Men det är fortfarande onsdag (och det är tur för jag har en hel del att fixa innan vi ska åka)
Jag har letat upp en snygg grön grimma med bling bling på i cob, så jag tar med den. Vi kör imorgon fm, så fort som möjligt. Är nog på kvinnersta kring 18 skulle jag tro. Jag sover i husvagn med starforsaken, men Anna och Magge sover på elevhemmet.
Jag ska sortera lite bilder idag. Snart kommer en länk med alla och de som är intresserade kan PM:a så får ni lösenord och kan ladda hem bilder på er. Jag uppskattar dock, om de läggs ut på nätet, att ni skriver med mitt namn som fotograf
Sådär, här kommer länk. Lösenord behövs inte, men som sagt så vill jag gärna ha med mitt namn, Jessica Elofsson, ifall bilderna publiceras på internet.
Ja, det gjorde han. Synd bara att han var så övertrött/laddad på visningen, han visade inte precis upp sin bästa sida. Men jag är nöjd ändå, för mig är han ju det snyggaste någonsin.
Starfosaken: han är inte så mini längre... igår när jag såg honom i hagen fattade jag inte att han var han, för han var alldeles för stor...
Guldklimpen visades i helgen, 888878 = 47p och klass 1! Något överbyggd och ville hellre bita på mamma än att trava Men jag tycker att han är världens finaste ändå
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.